Aqua aerobic Hana Dolenská


Aby cvičení bylo účinné...

Milé dámy,
připravili jsme pro vás několik námětů ke zvýšení účinku ze cvičení. Věříme, že Vám pomohou k dosažení vašich cvičebních cílů a ke zpříjemnění pocitů ze cvičení aqua kick boxu.


Základní informace o cvičení

Aqua kick box patří mezi aerobní aktivity ve vodě. Jedná se o velmi jednoduché cviky - údery a kopy bez choreografií v rychlém tempu. Vychází z technik bojových umění, které jsou uzpůsobeny fyzikálním zákonitostem pohybu ve vodě. Během lekce aqua kick boxu byste měly dosáhnout 60-70% vaší maximální tepové frekvence. Aqua kick boxem výrazně spalujeme přebytečné tuky, formujeme a zpevňujeme postavu a také zlepšujeme fyzickou kondici. Každá cvičenka si uzpůsobuje tempo cvičení svým fyzickým předpokladům a možnostem. Lekce jsou vhodné tedy i pro méně zdatné zdravé klientky (mladé dívky, ženy středního a přechodového věku). Případné zdravotní problémy klientek doporučujeme konzultovat vždy s lékařem.

Aqua kick box mohou navštěvovat i neplavci. Optimální voda pro cvičení by vám měla sahat min. po prsa. Její hloubku si však můžete určit samy podle svého pocitu (bazény mají většinou sestupná dna). Hlava se v průběhu cvičení nepotápí.

Aqua kick box vyhledávají ženy, které si chtějí zpestřit lekce aqua fitness nebo chtějí zkusit jiné možnosti pohybu ve vodě, příp. výrazně zredukovat či zformovat postavu.

Oblečení a pitný režim

Pro cvičení potřebujete plavky, osušku a plážové botky pro přechod do bazénu z důvodu hygieny. Plavky jsou nejvhodnější jednodílné sportovního střihu se zpevněnými zády. Špatné zkušenosti máme s dvojdílnými plavkami (nedrží, padají ramínka). Na lekce aqua kick boxu s sebou vezměte také láhev s pitím - doporučujeme iontové nápoje s přídavkem magnesia, neperlivou vodu s citronem nebo neslazený bylinkový čaj.

Výsledky ze cvičení

Pro dosažení co nejlepšího účinku ze cvičení - tedy zformování postavy, zlepšení fyzické kondice a redukce váhy, je nutné navštěvovat lekce min. 2x týdně. První výsledky nečekejte ihned, ty se dostaví u každého individuálně. Po pravidelném cvičení by měly být výsledky viditelné (a měřitelné) cca po 2-3 měsících. Základem je však zdravá, vyvážená strava a dodržování pitného režimu. Před cvičením (cca 1-1,5 hod.) bychom měly konzumovat pouze lehce stravitelná jídla a doplňovat tekutinu.

Pokud chcete zvýšit účinek redukce, je možné používat před cvičením různé potravinové doplňky (dnes je jich na trhu nepřeberné množství). Osvědčeným prostředkem na zformování postavy a na efektivnější úbytek tuku je Neo-carnitargin, L-Carnitin nebo Gold Carnitargin - podporují odbourávání tuku, omezují jeho ukládání a podporují fyzický výkon. Všechny tyto výrobky vždy konzultujte s odborníkem.

PhDr.Hana Dolenská

Aktuality | Kdy a kde cvičíme | Sobotní akce | Akce na víkend | E-shop
Napište nám | Kontakt

design by jfk All rights reserved 2011